Η αποστολή των δεμάτων γίνεται με την ACS με χρόνο παράδοσης 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες σε όλη την Ελλάδα, αφού πραγματοποιηθεί τηλ. επικοινωνία στα στοιχεία που έχετε δώσει στην παραγγελία σας για επιβαιβέωση.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας που δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελία σας, αλλά και σε περιπτώσεις δησπρόσιτων περιοχών όπως νησιά , η παραπάνω προθεσμία παράδοσης θα παρατείνεται όσο διαρκή ο λόγος της καθυστέρησης.
Συνεργαζόμαστε με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS COURIER ώστε τα προιόντα να παραδίδονται ασφαλή και μέσα στο χρόνο παράδοσης. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης της παραγγελίας για λόγους που δεν ευθύνεται το MisoMiso Fashion, δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης, παρ όλα αυτά οι πελάτες θα ενημερώνονται για την όποια καθυστέρηση.
Αν η παραγγελία φτάσει στη διεύθυνση που έχετε ορίσει και δεν υπάρχει παραλήπτης ,η εταιρία θα σας αφήσει ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπροσωπό της. Η παραγγελία σας θα παραμείνει στην εταιρία για 10 εργάσιμες ημέρες και μέσα σε αυτό το διάστημα μπορείτε να καθορίσετε νέο ραντεβού . Αν δεν επικοινωνήσετε εντός 10 ημερών , το προιόν επιστρέφει αυτόματα στο κατάστημα μας.
Σε περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα ,παρακαλούμε ενημερώστε μας για το πότε μπορείτε ώστε να υπάρχει το προιόν στο κατάστημα. Η πληρωμή σε αυτή την περίπτωση μπορεί να γίνει με πιστωτική - χρεωστική κάρτα ή με μετρητά.
Τα έξοδα αποστολής-αντικαταβολής είναι 3ευρώ για παραδόσεις εντός Αθήνας και 5ευρώ για παραδόσεις εκτός Αθήνας.
Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν λάβατε την παραγγελία σας το αναμενόμενο διάστημα παρακαλώ στείλτε μας email με τον αριθμό voucher στο misomiso852@gmail.com ή καλέστε μας στο 2105313805 ώρες καταστήματος
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή έχετε τη δυνατότητα να δηλώσετε την αλλαγή στο misomiso852@gmail.com σε διάστημα 5 ημερών από την παραλαβή του προιόντος και να το αντικαταστήσουμε με άλλο προιόν που επιθυμείτε.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, η επιστοφή χρημάτων γίνεται στην τιμή αγοράς του προιόντος τηνν ημέρα της αγοράς του.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ επιστροφή χρημάτων σε προιόντα τα οποία βρίσκονται σε έκπτωση, γίνεται ΜΟΝΟ αλλαγή με άλλο προιόν.
Η επιστοφή προιόντων γίνεται μόνο με την εταιρεία που σας παρέδωσε το προιόν, εντός 5 ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε. Αν αποστείλετε το δέμα με διαφορετική εταιρία από αυτή που το παραλάβατε, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
Τα έξοδα επιστροφής-αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση λάθους του καταστήματος, τα έξοδα επιβαρύνουν το κατάστημα.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα αποστολής για να μας στείλετε το δέμα είναι δικά σας.
Η αλλαγή/επιστροφή γίνεται μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα MisoMiso Fashion. Αν επιστραφεί ένα προιόν χωρίς να έχει πρώτα ενημερωθεί το κατάστημα ,δεν θα γίνεται δεκτό.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ BLACK FRIDAY, CYBER MONDAY
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προιόντος που έχει επιστραφεί. Το προιόν που έχει επιστραφεί πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Δεν πρέπει να έχει φορεθεί πέρα από τη δοκιμή, σιδερωθεί, πλυθεί ή υποστεί οποιαδήποτε άλλη διαδικασία καθαρισμού. Αν διαπιστωθεί ότι το προιόν έχει χρησιμοποιηθεί ή φθαρεί δεν θα γίνεται επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή.
Το προιόν πρέπει να συνοδεύεται με το καρτελάκι του και με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Εάν το προιόν δεν έχει το καρτελάκι του πάνω και δεν υπάρχει η απόδειξη αγοράς δεν θα πραγματοποιείται αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.
Σε παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί με κάρτα το ποσό θα επιστρέφεται με τον ίδιο τρόπο στην κάρτα σας.
Σε παραγγελίες που εχουν πραγματοποιηθεί με αντικαταβολή, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται με κατάθεση σε τράπεζα. Η μεταφορά πραγματοποιείται από το καταστημά μας από Τράπεζα Εθνική. Αν δηλωθεί διαφορετική τράπεζα για την επιστροφή του ποσού από τον πελάτη το έμβασμα το επιβαρύνεται ο Δικαιούχος (Πελάτης) και όχι ο Καταθέτης (Κατάστημα MisoMiso Fashion).
ΠΡΟΣΟΧΗ
Τονίζεται ότι για λόγους υγιεινής το κατάστημα μας δεν δέχεται επιστροφές σε κολάν, κορμάκια.
Η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων ισχύει για προιόντα που δεν είναι σε έκπτωση ή προσφορά.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις που το τίμημα των προιόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα MisoMiso Fashion και ταυτόχρονα αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι έγινε από απόσταση.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να πατήσετε ακύρωση ή αφαίρεση από το καλάθι και διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.
Εάν γίνει ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας που δεν επιθυμείτε τελικά, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του misomiso852@gmail.com ή επικοινωνήστε στο 2105313805 ώρες καταστήματος και αμέσως θα γίνει ακύρωση της παραγγελία σας.